Saturday 21 September 2013

Week 1


Hi !!
Welcome to our blog .
This is our first time using blog to make a report for our final year project.

Firstly, I would like to introduce my partner and I.

My name is Muhamad Utbah and my partner name is Muhammad Akram. My partner and I study in University Kuala Lumpur British Malaysian Institute and still pursuing my diploma in eletrical and electronic. This is an official blog for my final project. And you're invited to visit and do comment .

Thank you !

3 comments:

  1. assalam bro..saya berminat nak buat projek ni mase fyp saya..boleh tak abang bagi details and full assignment report kat saya...kalau boleh secepat mungkin..hanta di afiqhaszlan77@gmail.com.. diharap abang boleh bagi kerjasama.. terima kasih

    ReplyDelete
  2. assalam bro..saya berminat nak buat projek ini di fyp saya nanti..boleh tak abang bagi saya details dan full assignment report pada saya secepat mungkin.. hanta di afiqhaszlan77@gmail.com.. harap abang dapat bagi kerjasama pada saya.. terima kasih

    ReplyDelete
  3. saya berminat nak buat projek ini di fyp saya..boleh tak abang bagi saya details dan full assignment report pada saya.. hanta di ikramalias96@gmail.com.. harap abang dapat bagi kerjasama pada saya.. terima kasih

    ReplyDelete